Akuten...

Jahapp, då har man suttit på akuten i två timmar en onsdags kväll. Nice..
fick asont i magen på träningen. Visste varken vart jag skulle kolla eller vart jag skulle göra av mig själv. Det gjorde så otroligt ont. Skitjobbigt. Tillslut ringde jag mamma. Hon hämtade mig och tvingade mig med till akuten. Blää, jag hatar sjukhus. Så dålig stämning där, och alla är sjuka. Hemskt ju.

men men. Dom hittade inget speciellt som vanligt. Men det docktorn sa att hon trodde det var var antningen cystor (?) på äggstockarna eller ärrbildning på mitt gamla ärr efter blindtarmsoperationen. Tydligen kan vissa få en skum ärrbildning där själva tarmen sys ihop i magen efter ett sådand ingrepp och de komplikationer man då får är akut outhärdlig smärta. Tja..det låter ju dom det jag hade idag.. hoppas bara det är är det för i så fall väntar en operation :/. Ajja, man ska hoppas på det bästa, så jag hoppas det var en fis på tvären, haha :P

Nu, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0