ahhh!

Idag blev det inte mycket plugg alltså.
Det är så svårt.
Speciellt SATn så man hoppar helst över det istället för att ta tag i det.
Och det är just det som Stene varnat mig för "Gör aldrig då mer Fia!"
Får skärpa till mig.
Dock hjälpte Kim mig lite idag. Får fortsätta imorron, med matte och critical reading. Phu.

Var förresten på Väla en jättensbbis för att lämna tillbak ett linne.
Köpte lite småplutt för papperspengar (sånna lappar som är värda pengar på HM) och skulle stämpla kvitton och som sagt, lämna tillbaka ett linne. Tydligen blev både kassörskan och jag väldigt snurriga, för när jag kom hem märkte jag till min förvåning att jag inte fått pengar tillbaka för linnet! Bara ett returkvitto.
Blev sur och försökte ringa tillbaka, men de hade såklart stängt.
Så ska tillbaka dit imorron och försöka få pengarna tillbaka.
Men vad ska man säga lixom? Jag kan ju inte bevisa att jag inte fick pengar?

Haha, asså, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 200 spänn...
Men jag får i alla fall börja ta med mig huvudet nästa gång.

Var inne en snabbis på Indiska också.
Där hittade jag en riktigt söt klänning som skulle passa kanon till dopen jag ska på i sommar.
Kalajs. Men la undan den, så mamma får kika först om det är något att ha :)

Nu ska jag sätta på en seg men bra film, så som i himmelen kanske? och somna till den.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0