Ahha...

Phu, what a day.
Äntligen klar med svenskan som skulle vara inlämnad innan 12. YES.

Var hos Maria en snabbis, hon och Angelica skulle ut och spela basket. Snacka om att jag ville med! Jäkla skolarbete! men istället fick jag sitta och analysera första sidan i Dave Pelzers första bok... yey. Really enjoy.
sedan snackade de One Tree Hill, vilket gjorde mig ännu mer irriterad över skolböckerna.
Och jag som funderat på att ta sommarskola och tenta av några ämnen, hah, det känns väldigt långt bort nu alltså.

Nu ska jag ta och läsa igenom mitt tal igen och sedan kolla lite TV innan sängen.
Eller så skippar jag Tvn och sover duktigt, får se vad det blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0