Utgång?

Idag käkades lunchen på BOMB i stan.
Dum nog som jag var beställde jag sallad, men ångrade mig starkt när de andra tog emot sina kebab tallrikar. Damn.
Ångrade även valet av lunchställe när vi kom tillbaka till skolan...hann ju inte leta idag heller.
Nu får jag vänta till måndag...och tiden börjar snart rinna ut.
Men skit i det. :)

Så det blev ett "stan besök" idag. Men inget inhandlat. Efter skolan var jag och Sara en snabbis på Ebbas...blev feta. haha, och jag ångrar det lite också eftersom jag har så fruktansvärt ont i magen! (Hoppas verkligen jag kan träna sen...)

Utgång ikväll? njaa.
Klart man vill. Jag är riktigt sugen...men orkar man?
Det är den stora frågan och jag är osäker...
Borde vila upp mig hemma, men en trist hemmakväll...själv, eller party ute?
Damn det är svårt idag ;)

Usch, kom på mig själv nu med ett skriva ett riktigt tråkigt inlägg. Fy sören.
Har kommit av mig lite nu de senaste dagarna och har mer och mer fastnat i dagboksbloggandet.
Jag borde ta mig ur det igen illa kvickt, men det är svårt. Jag vill verkligen inte fortsätta skriva "detta är mitt liv", men på sista tiden har jag inte haft den där ultimata blogg känslan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0