Trendy-friendly?

Innan träningen var Speedo på besök på Filborna.
På lappen vi fått, stog det "Till Specialpriser". Det var en lögn. Det var precis samma priser som vanligt.
Men med tanke på det tunna utbudet vi vanligtvis har i shoppen, var det bara trevligt med lite förnyning och nya baddräkter. Jag själv spenderade lite pengar och investerade i en aquablade och en träningsdräckt.

Efter pluggan hade jag skittrist och var avundsjuk på Elins fina lugg, så jag tog fram saxen och försökte klippa till mig en själv. Gick ganska bra, men den blev inte riktigt som jag ville.
Hur som helst så har jag nu kommit på att mitt framtida yrke inte bör vara frisör, nej, det lämnar jag till farmor min.

Nu ska jag ringa och sen sätta på en ny funny nail, och...fuck off all asholes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0