Stupid girl

Hur kan man fortsätta gråta när tårarna är slut?
De borde ta slut...gör de det?

Jag har gjort något dumt,
Jag ångrar det innerligt,
men det spelar ingen roll,
gjort är gjort,
och Jag har gjort något dumt...

Egentligen kanske det inte var en så Big Deal?
Egentligen kanske det borde vara okej?
Men det är det inte.
Det enda jag vet, är att jag har gjort något dumt.
Men det spelar ingen roll.
För gjort är gjort.
Just nu, förtjänar jag sämre.
Just nu, vill jag mer än nånsinn, bara försvinna.

Jag ber inte om förlåtelse, och jag ber inte om tillåtelse.
Jag kanske borde be om förståelse...men det gör jag inte heller.
Alla gör vi saker vi ångrar.
Life goes on, right? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0