Smärta

De senaste dagarna har det inte blivit mycket bloggandes...fy på mig.
Orsaken är följande: Jag har inte haft tillgång till någon dator.
Jag är nämligen i Södertälje, hos mormor och morfar.
Så nu kommer flera inlägg på rad, som jag skrivit på word och nu "klistrar in".

Gårdagen:
Efter ett kort besök på Olympiaskolan, åkte jag ut till Brandorama.
Där hämtade jag världens bästa Maria och sen åkte vi för att göra den fruktade piercingen.
Snacka om att man var nervös. Inte blev det bättre heller när tatueraren i rummet mittemot varnade oss för smärtan ;)
Och yes, det var smärta. Som det kändes!
Det enda jag fick fram när jag låg med en nål genom örat och Maria frågade hur det kändes var
"Fy Faan!"
Och ja, det var typ så det kändes.
Även fast jag är riktigt glad och nöjd över att ha gjort det nu, så skulle jag aldrig, never ever vilja göra om det ;)
(Lägger in bild när jag är hemma igen och då har kabeln till kameran som jag så smart glömde hemma i Helsingborget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0