Sick of sickness

Yepps, jag har hört om Scrapbooks.
Jag ska ändra lite på det och göra en scraptavla.
Det kommer blir ursnyggt, redan nöjd fast jag inte börjat än.
Ska klistra bilder och små texter på en svart bakgrund.
Temat ska vara mitt gudbarn Emma.
Man får ju ta på sig gudmammarollen ordentligt. :)

Från Scrapbook till förkylning.
Jag har varit förkyld i snart en och en halv vecka.
Blir så arg.
På senaste tiden har jag blivit förkyld hur ofta som helst, och det håller i så jäkla länge.
Så eftersom jag har sovmorron till 16 imorron, tänkte jag ringa en läkare. Igen.
Det får nog bli Charlotte...stackars henne. Tredje gången på bara några månader jag kommer till henne, och för samma sak. Jäkla skit förkylning!

(Hoppas verkligen inte den blir lika långvarig som min för-förra..var du sjuk från februari till juni...efter 3 penicilinkurer gick det tillslut över och jag fick reda på att jag gått runt och tränat med Luftrörsinflammation, lätt stämbandsinflammation och lätt lunginflammation. Skoj. Efter det lovade jag mig själv att uppsöka läkare direkt om jag märkte att min "förkylning" blev för långvarig. Trust me, jag vill inte att det ska hända igen...)

Tränaren frågade om jag sov dåligt. Efter att ha suttit tyst och tänkt ett tag sa han:
"Man behöver ju 8-10 timmars sömn per natt Fia..."
Aha...då är det nog därför.
Jag sover runt 5-7 timmar per natt.

Så även om jag inte tror att jag kommer klara det ska jag nu göra ett test...
Jag ska försöka sova minst 9 timmar per natt.
Får se hur länge det håller i sig, men hur som helst, Det är mitt mål!

Kommentarer
Postat av: Fia

haha, ellerhur ;) Grymma:D
Får höras mer om din tripp hit.;)

2007-09-17 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0