Short Message Service: To expensive

Det är hemskt egentligen.
Jag har märkt att jag skickar alldeles för mycket sms.
Det är skitjobbigt, för det blir asdyrt.
Jag fick denna månaden 30 gratis sms, det trodde jag skulle räcka lång väg,
men innan ens halva månaden är slut har jag gjort av med dom.

Så här kommer ett löfte: Jag ska dra ner på mitt sms skickande.
Japp.
De pengarna kan man använda till annat, som till att penisonsspara tillexempel. :D
Det borde vara perfa att börja med det nu.
Men samtidigt vet man inte hur länge man lever, kul om jag lägger undan pengar ma sedan inte har nytta av. Som man istället kunnat göra en massa andra grejer för...hum.
Detta tål att tänkas på...


Kommentarer
Postat av: micke

på telia har jag 5000 sms för 99 kr.. kanske vore ngt?

2007-09-14 @ 18:48:03
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0