Sånt e livet

Sikken härlig dag.
Än så länge har jag inte gjort någonting som är vettigt, och klockan är redan ett. 
Och eftersom jag är helt skolledig på måndagar, känns det super att inte börja träna förrens tre-fyra.
För att göra det hela ännu bättre ser det ut som jag ska få jobb på måndagar och söndagar. Tjänar jag ju pengar med istället för att sitta hemma och dega som en annan pensionär :P Men jag klagar inte.

Tävlingen igår kan man väl inte klaga på.
Även om vissa saker är helt sjukt ut tjatade. Men skit i det :)

Blev pers på 50 fjärsa, och en sunkig fjärdeplats.
Även en lika sur plats på 50 br.  Men vad gör det?
Innan vi åkte hem skulle man spendera pengarna man vunnit i deras badshop. Jo men visst!
Jag hade 100 danska. 
Baddräkterna var ganska dyra och även om jag hade behövt en, hann jag inte prova dom. 
Jag hade kunnat lägg till en hundring och fått en fetefräck tröja, men nej. Det hann jag inte heller. 
Istället grabbade jag tag i en svinful handduk som kostade 100, la mitt fina "Gravekort" och sprang till bussana. 
så nu sitter jag här hemma, med typ världens fulaste handduk ;)
haha, ganska komiskt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0