Orginellt samanträffande

Hum, det verkar på kommenterarna att det bara var min lilla kusin släkt som verkligen tyckte att fallskärmshoppning från ett krashande flygplan skulle vara en kanon ide. Antingen beror det på att det bara är vi som verkligen förstår innebörden i det hela, eller för att vi inte tänkt så långt som annat folk, att hysteriska människor inte kan koncentrera sig tillräckligt för ett fallskärmshopp.
(Ska jag vara ärlig tror jag på det sista, men jag tycker fortfarande att de skulle varit bättre att segla ner lugnt och sansat i en fallskärm, än att krashlanda instängda i ett flygplan. Men som någon skrev, är piloten duktig och rutinerad, klarar han nog av en krashlandning utan att passagerarna kommer därifrån saknandes en arm eller liknande.)
Kort och gott, jag har förstått att det inte skulle fungera, men jag håller ändå fast vid vår teroi om att det hade varit bättre. (Om folket kan hålla sig någolunda lugna vill säga.)
Nog om det.

Satt och glodde TV igår där de visade programmet "Tio till miljonen". Tror jag det hette.
Personerna som hade fått chansen att vinna denna miljon fick följande fråga:
- Vilket är Sveriges vanligaste efternamn?
a. Svensson     b. Nilsson     c. Johansson
Svaret var: C-Johansson

Tack svenskafolket, det är nu bevisat.
Jag känner mig otroligt speciell med mitt fina efternamn Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0