Old, great memories

Tillbringade hela förmiddagen i Södertälje centrum med min kära barndomsvän Erika.
Man kan ju gissa att vi snackade om alla gamla minnen från lågstadiet vi hade!
Vi kom fram till att vi nog var rätt jobbiga och knäppa små barn. Men vad gör det när vi verkligen levde oss in i allt vi gjorde? 

Vi pratade om alla regler vi hade när vi skulle ut ur matsalen.
1. När man lämnat brickan var man tvungen att hålla andan tills man kom ut från byggnaden, kllarade man inte det fick man...
2. ....springa genom köket och ut genom "lilla matsalen". (Mattanterna blev galna.)
3. Spilla ut ett glas mjölk varje måndag
4. Alltid sitta vid samma bord

Och ja, jag kan fortsätta, men lite privecy får man ha;)

Vi hann prova solglasögon idag också, även fast sesongen är lite förbi. Men de va svinkul så vi tog massa flum bilder. Får väl ta och lägga in de med när jag är hemma i Skåneland. Åker imorron :/

Dessutom berättade hon att hon sett Alex Sculmans brolla på Stureplan, blir väl att ta sig dit nästa gång man är i trakterna. Denna gången hinner jag tyvärr inte :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0