Min kväll

Nu har jag äntligen bytt mail adress.
Tog tag i det efter läreren frågat vem "kaktusfiia" var. Faktiskt pinsamt.
Så numera är min mail: johansson-sofia   riktigt orginellt och bra. Det gillar jag ;)

Det är nog ingen nyhet att jag undviker att sova. Sleep is the enemy, som det heter.
Så efter en väl behövlig sovmorgon i morse till 11, är jag fortfarande kalaspigg  fast klockan är ett. Det stör mig en smula, men egentligen ingen större fara. Jag får alltid mer gjort på kvällen. (eller ja, natten kanske man ska säga.)

Eftersom jag hittat låten vi dansar till har jag även kunnat öva hemma. Det känns helt kanon! Så nöjd. Så det är vad jag gjort nu senaste tjugo minuterna. Skulle kunna stå och göra det om och om igen hur länge som helst för det är så sjukt kul och otroligt befriande.
Vissa går ut och går, springer, kör bil snabbt som fan eller cyklar när de har mycket i huvudet. Jag brukar sätta på en kanon låt och dansa till den. Skit kul, men eftersom jag inte är en talang precis, är det rätt bra att man gör det själv.

Var egentligen tänkt att jag skulle ut och hitta på något ikväll, börjar ju inte förrens halv tre på måndagar, men det blev inte så. Missförstånd bland simmare. Damn. Men det tar man lätt igen. Jag och Ivan snackade om riktig Streetdancing (!!), (ta med en sterio med CD.skivor, ställa sig ngn stanns på gatan och spela hög musik och dansa till det.)  Amanda var också på, men som sagt, blidde inte så.

Eftersom jag fortfarande inte är trött tänkte jag kolla ett avsnitt av One three Hill som jag fått låna av Maria <3.
Jag går sakta men säkert frammåt, snart klar med säsång 1. haha. Men det gör inget, det är så bra så kan kolla på det 24/7.

image113

Gosh,  

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0