Let's chat

Ärligt talat kan det inte bara vara jag som en eller en annan gång tänkt att man inte passar/passat in.
För det är faktiskt så jag känner, now and then.
Det är ganska svårt att beskriva varför eller hur, men ibland kan jag faktiskt inte tänka annat än att "Jag borde vara någon annan stanns. Det måste kännas bättre där, det är jag helt säker på."
För några år sedan och fram till...ja några månader sen, har jag alltid känt att jag vill flytta tillbaka till Södertälje. Eller ännu hellre, Stockholm. Ni vet, "tillbaka till rötterna" som det så fint heter.
Men nu på senare tid har jag kommit fram till att bäst borde vara att flytta och försvinna någon helt annan stanns.
Jag älskar Amerika! Jag vill till Amerika, jag Ska till Amerika.

Sedan jag flyttade hit, har jag alltid velat försvinna. Jag vet, det låter lite Psychic, men det har alltid varit en liten "dröm". (Med försvinna menar jag inte typ kidnappad och vipps, försvunnen för evigt. Utan bara försvinna...INTE motvilligt, utan mer planerat.)
Så det är vad jag i framtiden redan har planerat för. Att försvinna.
Och hitta ett ställe eller en plats, där man mer eller mindre känner att man passar in lite bättre.
Så DET är vad jag ska göra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0