Kollage från Stockholmsresan

Jag tror jag nämnde att vi haft oväntat och ovälkommer besök av två spindlar stora som.. blää...detta var den lilla av dom, den stora vågade jag inte ens fota. Haha, tro det eller ej, men jag är sjukt rädd för spindlar och fick för mig att den då skulle hoppa upp på mig när jag fota, Ush, nej så det vågade jag inte.   

    

Detta är från begravningen, Kistan med mormors syster Barbro :/

        
Haha, mina "nyfunna" sysslingar: ( första bilden uppifrån vänster): Maria, Jenny, Johan och David. (Inte helt 100 på namnen på grabbsen men, får skylla på att jag bara träffat de en gång, och mitt namn minne är = 0)
      

Min nyfödda kusin! Så otroligt söt! Hur snäll som helst, grät inte en enda gång när vi var där. På bilden är hon 36 timmar. Familjen diskuterade fortfarande namn, men det lät som det lutade mot att det skulle bli en Alva. Så sött.
            

Detta är mitt Gudbarn EmmaJag älskar henne! Hon är helt underbar. (Min) Malins lilla trollunge ;) (Bild 3: Emma och Ellinor. Systrar ;) )
         

Hela familjen Ericsson-Johansson. (Emma, Bosse, Olivia, Malin (faster), Ellinor och lilla Alva(?) )
      

Detta är kusinkärlek som aldrig rostar! Jag Älskar Dig Lollo! Känt varann sedan födseln, och är förvånansvärt lika i sättet måste jag säga ;). Varje gång vi träffas och snackar blir vi lika förvånade över hur lika vi är. Haha.
       

Min Kära Barndomsvän Erika. Så länge sen vi träffades, 2-3 år tror jag, men vi hade lika kul för det! Kändes som vi träffades senast igår. Fina bilder taga från H&MKringlan i Södertälje.
       

Kommentarer
Postat av: Erika

Jäklars vilka snyggingar vi måste varit på H&M ;D haha

2007-09-17 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0