Jag föll med gruppen

Facebook.
Jag har blivit medlem på facebook!
Jag måste säga att det var jordens misstag. Jag fattar ingenting. Inte för jag har försökt förstå det, men jag tycker att det borde vara så lättförståligt att man bara kan logga in sig och sedan förstå ALLT.
Det borde vara som en dörr som öppnar sig och man ser allt klart och tydligt.
Men det gör man inte. Det gör inte jag.

Jag var från början en motståndare till facebook, men efter många om och men och mycket tjat tänkte jag ge stället en chans.
Nu vet jag inte. Jag känner mig liite lurad. Det var inte så kul som jag trodde, speciellt inte när man inte förstår, eller när man får 9 mail om personer som "has wright on your wall" vilken wall? "added you as a friend" är jag din vän nu, tack tack.

Nej, men får kanske ha lite tålamod till och ge de lite mer chans. Det tycker jag nog.
Även fast tålamod inte är min grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0