It's my life!

jaha, ännu en dag då jag inte höll vad jag lovade.
Jag lovade mig själv att lägga mig tidigt och sova ut ordentligt.
Lägga vid vid tio elva så jag inte är så jäkla trött varje morgon.
men nope, inte ens idag klarade jag det :/ Damn, jag känner mig besviken på mig själv.

Idag var det torsdag ja! YES!
Från och med förra veckan älskar jag torsdagar!
Idag var det Yoga, sen Dans(!!!) och sist styrka in a public gym.
Fortfarande lika läskigt ;), men sjut kul med alla "biffar".
När jag själv satt och biffade kom jag på att...jag måste nästan vara en träningsnarkoman.
När man inte tränar får man abstinens i form av rastlöshet, man MÅSTE göra något.
Och när man väl tränar, känns de för jävla bra! (OM man är på humör såklart;) )

Jag tänkte på hur de skulle låta på ett sånt här AA möte...
"Hej, jag heter Fia. Jag är träningsnarkoman"
"Hej Fia..."
Nja, det klingar inte så bra det...får hålla det på en låg nivå.

Idag funderade jag på vad jag vill bli "när jag blir stor".
Drömmen har varit Polis rätt länge nu, men jag vet inte altså.
Kul om man ska jaga värsta gangstern i en stor lagerlokal..."Vi spittar upp oss, du går dit och du går dit!"
Vad ska då lilla jag säga, som hatar att va ensam i mörker...speciellt när jag vet att jag egentligen inte är ensam!
"Ehm..nej. asså...jag går ut och väntar i bilen grabbar!..ehm ciao!"
Låter nog snyggt.
Så om jag kommer över den tröskeln, och om jag går och anmäler mig till polishögskolan, gör provet och kommer in...då ska jag banne mig bli polis!
Annars hade instruktör varit skoj. Eller någon annan som har med kroppen att göra.

Men shit, nu ska jag inte sitta och göra upp värsta livsplanerna här...nej!
För de första är dom mina egna planer, dom är hemliga och bara jag får veta om jag misslyckas ;)
Och för det andra...så är jag fortfarande ung och glad och ska leva livet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0