It can only get better

Lagade nyss mat, men ingen är hemma.
Känns sorgligt att käka och laga mat själv...men man får väl vänja sig tills man flyttar hemmifrån;)
Då får man ingen service inte.
Måste förresten lära mig att både laga mat och tvätta, lär ju inte överleva utan det.

Från en sak till en annan.
Sitter just nu och försöker föra över bilder och musik från gamla datorn till nya, med hjälp av ett USB minne.
Jag känner mig som en viktig person när jag sitter framför två datorer och "jobbar".
Nu saknas bara glasögonen och den lilla datorn eller stora mobilen med penna till.
Sen kan jag ställa mig gämnt med Stockholmsglidarna.

Kommentarer
Postat av: Lollo

FÖR ÖVER BILDERNA FRÅN ÖLAND OCH SKICKA DEM TILL MIG !!!!!!!!!!!!

2007-09-11 @ 07:12:00
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0