Inget viktigt

Oh yeah. 
Idag fick jag sovmorron.
Ska bara simma final nu på eftermiddagen så kunde sova ut imorse.
Även om det bara blev till 9.
Men nu ska jag snart sätta mig i bilen och köra hela vägen ner till Malmö, över bron och till tävlingen i Kastrup.
Hoppas verkligen jag hittar...
Kan ju inte precis säga att mitt lokalsinne är det bästa ;)
Det tråkiga är bara att jag måste köra själv...både läskigt och tråkigt. Men de får man väl leva med.

Nu har vi farmor och farfars hund på besök.
Hade tydligen blivit slagsmål mellan deras hund och våran ena hund Nora igår kväll.
Både hade ont och blödde. Jäkla hundar.
Nu kan vi inte ha dom tillsammans...så vi får turas om med att låsa in hundarna, en och en, i källaren för att undvika ett slagsmål till.
Nu sitter deras Sigge där nere. Skitjobbig. Piper och sjunger stup i ett.
Får väl byta plats på dom snart igen.

Ska försöka memorera vägen till Kastrup i huvudet nu, haha.

Kommentarer
Postat av: Jingan

De gick bra o köra o så fia? :) kram

2007-09-23 @ 18:11:25
URL: http://jingan86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0