I'm stuck

Yeap, thats true, I'm really stuck.
Fick låna de första avsnitten av One Tree Hill av Maria, och jag älskar det!
Ingen aning om varför de är så bra, men skulle chansa på att det är på grund av att man mer eller mindre kan känna igen sig. Yeap, thats right.
Deras problem liknar ens egna, och att se dem lösa problemen hjälper en själv att fatta rätt beslut.
Solklart och kanonbra tycker jag!

Förresten måste jag dock klaga på en sak.
Detta är skolväskor.
Ryggsäckar.
Såg en hel klass vandra runt med olika påsar på ryggen, nertyngda med mat och böcker.
Men hur snyggt är det?
Nog att det är praktiskt, men personen som uppfann ryggsäcken glömde designen.
Nu för tiden kan man ju hitta på på mesta, men ryggsäcken ser ändå (näst intill) likadan ut.
Ful och säckig.

Något so gjorde det hela ännu värre, var när jag var på stan igår.
Jag gick utanför pressbyrån när en man körde om mig på trottoaren. Japp, det är rätt, körde om.
Denne man var iklädd kostym, en ganska ordentlig sådan, men (!), han hade en ryggsäck på ryggen...och åkte inlines!
Smart? eller har han bara blivit inspirerad av alla Floridas solfilmer?
Det var vad jag hade i huvudet resten av eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0