Helt completly wrong

Jag är så trött! så sjukt trött att det inte är sant.
Har varit såhär dödstrött nu i ja två-tre dagar, helt utan anledning!
Jag brukar inte vara trött och jag är aldrig trött på kvällar, sleep is the enemy, vaken hela natten lång!
Det är mitt motto.
Så vad är det som är så fel? Varför är jag så förbannat trött och seg hela tiden?
Jag tål det inte.
Jag är allergisk mot Döa stunder när man bara sitter, jag ska inte vara trött.
(Inte sjuk heller för den delen...) Det är inte min natur...jag ska bli pigg.
Pigg och kry.  (Innan räckte fem-sex timmar om natten, det var lagom, jag var alltid pigg.)
Nu ska jag dricka honungsvatten...kanske med te i. Men då blir det te med honung i...skumt det där.
Det ska i alla fall tydligen hjälpa mot både trötthet och ond hals.
Bäst att det hjälper säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0