Great suprise

Ibland blir ett litet problem mycket större än det verkar,
ibland blir en klar mening till en missuppfattning,
ibland blir allt helt annorlunda än man velat,
ibland ångrar man att man öppnade munnen för första början

Men det ska jag inte skriva om nu, utan nu ska jag istället berätta hur underbart härligt det är ute idag!
Känner mig krasslig så gick hem efter första lektioen imorse.
Ganska nere satte jag mig för att kolla på film, vilket jag gjorde lite för länge kan man tycka.
När jag sedan gick ut märkte jag vilket fabiolous  väder det var!
Solen är mycket varmare idag än vad den varit de senaste 5 veckorna. (om inte mer).
Detta känns alltså som en riktig sommardag, och för att inte undanhålla något: sitter jag ute i bikini och skriver.
Haha, så härligt! och en riktigt great suprise efter dagens händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0