Ge mig luft!

De är nog femtielfte dagen jag måste leva på nässpray.
Helt sjukt, denna förkylningen går inte över!
Jag vet , jag vet, det går snabbare över om man inte tränar. Ja, men tävling i helgen...
Så efter lördag, så jäklar ska jag börja ta det lugnt ;)

Idag har jag stått och brett mackor till 130 pers. skoj.
Det som var ännu roligare var att alla inte dök upp, vilket gjorde att vi gjort ungefär..tja, 60 mackor i onödan.
Men men.

Nu är det dags för insparksfest på Sjökrona...eller ja, Sundspärlan kanske det heter. Inte så viktigt.
Hur som helst vet jag vart jag ska, och det är huvudsaken.
Förstår inte hur jag ska palla.
Är sjut trött idag. Speciellt efter träningen som verkligen bokstavligt tog kål på en.
Men jag ser fram emot framträdanden.

Detta kan liknas med Idol. Flera från skolan har anmält sig FRIVILLIGT till att visa upp sig själva, göra något, på en scen, på Sundspärlan, för hela skolan. Som tur är, är det inte jag!
Detta kan även gämföras med Americas got talent, som jag såg igår.
Haha, jag och min skadeglädje till kompis ser verkligen frem emot att se dem göra bort sig ;)

Kommentarer
Postat av: Jingan

Krya på dig Fia :)

2007-09-19 @ 22:01:05
URL: http://jingan86.blogspot.com
Postat av: Fia

Haha, tack Jingan :)

2007-09-20 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0