Filbornaskolan got Talent? "Nope.."

Filbornaskolan got Talent?
Den frågan ställde jag mig igår kväll, innan det bar av till Insparken.
Jag fick ett svar...

Japp igår var det som jag skrev inspakrsfest på Sundspärlan.
Insparks...fest(?)
Det var precis som jag trodde det skulle bli, fast mycket, mycket tråkigare!
De få som uppträdde gjorde det inte speciellt bra och jag ösnkade flera gånger att jag haft en sån knapp de har i Americas got Talent, så det bara hade varit att trycka och byta person på scenen.
Men det gick inte. Man fick sitta där och pinas.
Ljudet var kasst, man hörde nästan inte vad personerna på scenen sa, och lyckades man med det, var det endå inget att höra.
Maten? Jo, det var vad det alltid brukar vara på insparkarna, Rostbiff och hemmagjort potatissallad...

Bla 2 tjejgrupper var uppe och dansade. Jag ställde mig frågorna: "Har de ens tränat på att dansa tillsammans?, Har de ens kommit på en dans tillsammans"?
Egentligen ska man ju inte klaga, jag menar, det är ju tur att någon i alla fall stället upp och VILL göra något på den hemska scenen. Annars hade det nog varit ännu tristare ;)

När det var över var man helt slut i huvudet, och till skillnad från förra året, fanns det inget skoj att hitta på efteråt.
Tillslut blev vi medbjuda på en fest, så why not?

Blev ändå en ganska tidig kväll, vilket nog var tur. Jag var heeelt slut när jag väl kom i säng. På morgonen väntade ju ännu ett pass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0