En vanlig dag

Idag har jag lekt frisör igen. Var tvungen att fixa till lite.

Jag har också tydligen haft en riktig "tänkar dag."
Jag tänker och funderar, analyserar och drar slutsatser.
Det är egentligen ganska bra, för man kommer på förvånansvärt mycket.
Men ibland kan det vara sjukligt irriterande.
Det som är mest irriterande är hur folk beter sig. Ingen är perfekt, men ibland undrar man alltså.
Då ställer man sig bara frågande...funderar ännu mer "vad är det egentligen jag har gjort?"
sen går halva dagen åt den funderingen.
Tills man kommer på förklaringen, då skrattar man bara innombords, gapskrattar nästan, och tycker istället bara synd om personen i fråga. Detta är nog det roligaste med de funderingarna. :D

Jag längtar starkt till imorron! Bästa dagen på veckan är just nu mina Torsdagar! Stortrivs.
Längtar även till Lördag...även om det krävs en del planering ;)

Mitt snack med Jonte igår var väl behövligt. Glömde tacka honom, kanske får göra det imorron. Men nu ska jag till simhallen och ha syra pass, ...haha YES ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0