En sarlig blandning

Phu, jag kan pusta ut.
Inget hände med tvätten :)
Jag slapp dra en hemsk nödlögn om grannens dotter.
Haha, och tack så mycket för tvättråden Micke, de ska jag nog komma ihåg :D

För ett tag sen snackade jag om ups and downs. "Life is full of ups and downs..."
När jag skrev det var jag riktigt långt nere i en djup down. De va faktiskt ärligt talat skitjobbigt.
Vet inte, men nu känns det som jag istället är uppe på en riktigt hög UP.
Jag trivs
:D
Och det är ett bevis på att jag hade rätt. Efter en down, kommer en up.
Jag tror, att om man bryr sig för mycket, mår man inte bra. Inte jag i alla fall.
So right now, am I just following the flow!  And I like it.

Dessutom trivs jag som fisken i vattnet med mitt nya träningsupplägg. Än så länge verkar det hur bra som helst.
Men, man ska aldrig ta ut något i förskott.

För att göra vardagen ännu roligare ska jag sätta på en "funny nail" på mitt finger.
haha, inte gjort det sen jag var liten, men hittade dom hemma i lådan.
Får hoppas det blir bra, men de e klart det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0