En dag full av "äntligen"

Det har skett ett under!
Jag har fått massage av morsan min!

Det sägs att "skomakarens barn går med de trasigaste skorna", haha det stämmer.
Jag kan nog räkna de gånger jag lyckats tjata till mig massage ;) tjatat ;)
Men, not gonna blame her!
Jag tackar henne för det var riktigt väl behövligt!

Satt nu med engelska artikeln jag ska redovisa imorron...blää.
Har glömt att det skulle vara klart till imorron, så fick som sagt sätta mig nu, så här sent. Igen. Alltid.
Men, det är klart nu, läste igenom det en gång, sen skrev jag stödord och hoppas på att det får duga ;)
Äntligen ska jag få sova ;)

Kommentarer
Postat av: Jingan

Massage....gaahhh, ge mig! jag vill också ha massage!!!! ;)

2007-09-28 @ 09:25:34
URL: http://jingan86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0