En andra plats och hjärtinfarkt

Jaha, då var andra dagen avvärkad i Danmark.
Började kass, med en fruktansvärt dålig tid på 100 br, vilken man inte ens bör nämna.
Gick dock bättre i finalen på eftermiddagen då jag hade 1.11 och kom tvåa. "Grattis", "tackar" :)

Blev slagsmål mellan Malmökillar och Danskar, skoj..?
Det slutade i att polisen tog hand om Danskarna och Malmöborna fick sätta sig på första tåg hem.
Fjolligt.
Men det är så det blir när man ska försöka biffa till sig.

På väg hem från simhallen blev jag nästan påkörd av en galen moppedist.
Jag hatar galna moppedister!
Dessa killar, i tja, femtonårsåldern som tror att de är något. Åker runt på sina alldeles för stora moppar till deras ännu inte vuxna kroppar och det ser ju bara för löjligt ut.
Det måste jag säga, att jag ångrar lite att erkänna att jag själv suttit på en sån.
Men det hör ju inte till historien ;)
Jag fick i alla fall hjärtat i halsen och blev så arg för han skrämde livet ut mig, att jag var nära att gå ur och skrika på honom. Men det gjorde jag som tur var inte. Istället gestikulerade jag att han var en idiot, han sa förlåt tillbaka och sen körde jag. Phu.
Fick ju nästan hjärtinfarkt för tusan.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0