Det är lågt

Dagen började med träning.
Som om det skulle vara något ovanligt.
Det skedde en del saker jag fortfarande funderar över...men det är det nog inte värt.
Det viktiga är att man vet vilka människor man trivs med, och att man håller fast vid dom.

Kvällens planer blev ändrade, inbjudan indragen som det så vackert heter.
Tack.
Istället för en kul kväll, väntas en seg en. Fy för!
Nu är jag i alla fall hos Kimsan och bakar. Det gör hela situationen mycket bättre :)
Tyvärr kan hon inte dela min sega kväll du hon e bortbjuden :/.
Får väl dela kvällen med hundara och TVn ;)

Kärleksmums står näxt på matlistan. Yammie.

Kommentarer
Postat av: micke

killkvällen...?

2007-09-16 @ 11:11:19
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: micke

okok, tänkte mest att det väl inte var konstigt

2007-09-16 @ 15:11:32
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: Fia

vadå då?
Jag tyckte mest det var skumt eftersom han först sa att det var okej, och sen var det tydligen inte det längre..:/ men men

2007-09-17 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0