Controll

Jag tycker det borde vara min födelsedag nu.
Det var så länge sen sist.
Jag ska bli som Findus...att man firar sig födelsedag sju gånger om året. 

Imorron ska jag försöka hinna till stan eller Väla och köpa det jag inte hann idag. Company?
Plus en present. Gosh, den borde varit till mig...jag vill också ha presenter och fylla år ;)
Mycket roligare att få än att köpa tycker jag. Men det kanske inte är så konstigt.  

Just nu längtar jag sjukligt till mina Täljetokar också. jagvilldit, jagvilldit!

Sen har jag kommit på en sak. Det är ett rätt sjukt och konstigt fenomen, men det stämmer fan i mig. I alla fall på mig. (Även om jag brukar vara allmänt seg...)
Ju mer tid man har på sig, desto mindre får man gjort.
Som nu idag. jag kom hem från stan och skulle käka, men jag fastnade med datorn liggandes i sängen och här har jag har blivit nu, .. i 45 minuter! Det är bara för jag inte har någon brådska.
Ibland har man ställt sig frågan "Shit, lider jag av stress?"
Men idag visade det sig klart och tydligt att "nej Fia, det gör du inte!"

Förresten så ska jag på semester! Till ett grymt ställe! Med en grym tjej!
Vi får nog snart ta och beställa biljetter, även det fortfarande är gott om tid kvar, så måste man ju vara ute i god tid.

Kommentarer
Postat av: Kim

Kolla mitt volym-tips om du tycker du har platt hår! =)
Snygg bakgrund förresten!

2007-09-28 @ 16:03:35
URL: http://kimbellander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0