Basket

Äntligen!
Ikväll blev det basket med min pärla och Felix.
Så gött.
Vi körde 21 två gånger. Och guess what!? Jag vann andra rundan -)
Så stolt med tanke på mitt ultimata bollsinne. NollBollKontroll.
Kan gämföra mig och bollsproter med katter i vatten. Det funkar inte.
Det har aldrig funkat, och även om jag tror att det aldig kommer funka heller, så kan man väl ändå hoppas ;)
Det är så sjukt kul.


image110


Hur som helst.
Nu sitter jag och knåpar på mitt tal igen.
Ska skriva ett tal till svenskan. Jag har inte börjat än och det skulle vara klart i fredags. Yes! Tummen upp.
Ingen aning om vad jag ska skriva om, fast vi in princip får skriva om vad vi vill.
Funderar på att ta upp ett ämne som jag skrivit ganska mycket om på bloggen.
Nämligen hurvida golf är en sport eller inte. Men det är så tråkigt...får väl i så fall bli den apsolut sista utvägen ;)
Jingan försökte hjälpa mig att komma på en hel rad med ämnen, men ska jag vara ärlig, så tror jag att hela haken är att jag är alldeles för lat.
Det är egentligen hur enkelt som helst, men jag pallar inte börja...
så nu sitter jag här. Halv elva...dödstrött och måste skriva ett booring tal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0