Äntligen! :)

Äntligen var det torsdag igen!
På något skumt sätt har jag börjat gilla dessa dagar starkt. Är helt säker att det beror mycket på träningen, men det känns så grymt skönt att ha en dag man längtar till sähär mitt i veckan.


Idag kunde jag dansen! Jag är så stolt -) haha.

Dessutom hade jag köpt ett nytt tränings linne på Väla som var superskönt och skitbilligt.

Jag åkte ut till Väla för att hitta lite snyggare träningskläder än en stor T-tröja storlek "pappas" och ett par urblekta shorts. Men det var hur svårt som helst. Okej, där finns ju så mycket att man inte vet vart man ska kolla, men allt är så sjukt dyrt! Ett linne för 400 och brallor för 500? Nej, jag vet inte vad folk tycker, men det tänker inte jag betala i alla fall. Jag letade och hittade ett helt okej linne för 150. Det köpte jag...men som man kanske förstår är jag fortfarande på jakt efter ett par byxor.

Imorron ska jag försöka hinna ner till stan. Måste hämta ut ett halsband som varit på lagning samt leta träningskläder och klänning (till HS-jubileumet) och köpa väska. Så länge sen jag shoppade nu att jag faktiskt ser fram emot det!

Plus att jhag hittat drömskorna! Skit snygga stövlar! Måste nog investera i dom, fast de kostar 800 :/
Haha, aja, lite får det svia i plånkan nu tycker jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0