Answer on a question

Nu har jag fått en tillsägelse.
Eller det kanske man inte kan kalla det...men jag har blivit "ifrågasatt" (?)
Det är nämligen så att persoen i fråga...anonym ;) frågade varför det kunde dröja en hel dag utan nya inlägg, sen 3 stycken med 10 mins mellanrum.

Svaret är enkelt: Under dagen bär jag inte runt på min dator, och jag har inte tid att sätta mig framför någon annans. (till skillnad från vissa bloggnördar som ex en viss Schulman) Men...jag kommer ihåg dagens händelser och skriver sedan ner dessa när jag kommer hem.
Eller så är det bara så att min hjärna råkar vara över aktiv timmarna efter tio på kvällen, därför blir det många inlägg på rad. Svar på frågan?

Great, då skriver vi ett inlägg till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0