Zonen som inte finns

Mitt hus ligger i en speciell zon.
Zonen som Telenor glömde.

Helt sjukt, men jag har ingen tekning alls i huset eller runt huset. Det jag hör när folk ringer är typ:
H.rj. ka st m .....a...låå?
Då kan personen på andra sidan luren sagt vad som helst. Det jag nyss skrev skulle jag nog övesrätta med typ:
Hej, vad gör du? Kan du följa med till stan med mig idag? Hallå?..

Jag märkte detta speciellt igår och idag när jag var ute med hunden, jag går i skogen och snackar i telen, sen när man närmar sig huset, kommer den där störningen och när man är mittemot huset, har man som jag skrev tidigare.
Igår kom räddningen. Om jag förtsätter fem meter längre bort än huset, och sätter mig på cykelvägen som går förbi här, har jag tekning! :)

Så det finns inga alternativ, jag bor helt enkelt i zonen som Telenor glömde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0