"Wörds" - In english please!

Mitt internet har blivit sjukt riktigt jättesegt.
Ingen aning vad sm hänt, det var ngn snubbe här som skulle fixa så det blev snabbare har jag hört talas om. Men inte om ngn som skulle göra det långsammare.
"Lilla vän, du har gjort fel."

Sitter i köket nu och pluggar Glosor!
Får dåliga vibbar från mellanstadiet när jag satt här med pappa hur länge som helst - utan att lära mig dom där jäkla glosorna.
Det är nog det jag är sämst på (efter matte, såklart!). Jag kan bara inte få in orden i skallen.
Det är precis som jag läser dom, de går in i skallen och ut igen genom örat eller ngt, för kvar i huvet är de i alla fall inte! Så mycket vet jag. Det är sjukt irriterande.

Dessutom har jag ett sår i gommen som jag stör mig på, det svider :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0