Underbar höst?

Helt underbart!
Det har varit kanon väder nu i snart en vecka.
Även fast det är höstkallt, riktigt kyligt vissa dagar och under noll vissa mornar så lyser solen.
Det är helt underbart!
Jag som var så negativ till hösten måste faktiskt erkänna att den är okej så länge solen lyser ;)
Då blir man gla.

    

Haha, på första bilden kom Nora med. Vår total knäppa hund.

Inte i skolan idag heller. Måste verkligen vila upp mig inför helgen nu.
Men fick ett mess av tränaren imorse:
"Jag måste prata med dig idag! Var på badet 15.40!"

Ehm...jaha. okej.
Ingen aning vad de kommer handla om.
Antagligen om träningen igår...efter mitt raseriutbrott.
Men vet inte...får la se vid tjugo i fyra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0