test

Idag hann jag äntligen med ett snabb besök på Väla. Sarha var medföljare, och inhandlandet blev 2 par strumpbrallor och ett par vantar :).
På väg till bilen köpte vi (eller ja.., Sarha) en choklad milkshake på glasstorget. Fy sören vad god den var!
Gjord på mjukglass och chokladsås, yammie.
Vet jag var jag ska chakka glass nästa gång ;)

Sovmorronen imorse var härlig den. Även fast jag gick upp vid halv nio.
Skulle ringa UM idag (igen) var det tänkt, men de svarar ju fan aldrig.
Var gång man ringer får man samma svar..."anknytning 042......kommer tillbaka kl. bla bla"
Jag ringde fyra olika gånger, och fick tre olika tider till svar. Irriterande.
Men men.

Imorron är det prov, geografi.
Exogena och endogena prosesser tror jag det heter. Ganska krångligt...får la sätta mig med det ett tag nu kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0