"Ta hand om dig"

Det varkar ha varit temat för dagen.
Jag har nämligen både fått massage och ansiktsbehandling idag -)
Så härligt! Man ville ju inte gå upp ur den varma stolen när man var klar.

I pluggan såg vi film, Miracle hette den.
För de som inte sett den, handlar den om en man som väljer ut ett hokeylag som han sedan tränar grymt hårt.
Hans mål är att de ska vinna OS, men än så länge kan jag inte säga mer, eftersom att...som alltid när man ser film i pluggan, fick vi inte se klart. Så på torsdag får vi veta fortsättningen :)

Jahapp, det var vad jag hade just nu...kommer väl mer om ett tag.

Jo förresten! Internet funkar igen! Yey!
Ingen aning om hur det funkar eller vad de gjort, men det gör det samma. Det funkar i alla fall, och jag är nöjd -)


Kommentarer
Postat av: Anna

oh, vad skönt att någon tar hand om en så... längtar tills den dagen då man har tid med det =)

2007-10-09 @ 21:40:22
URL: http://amemoryremains.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0