söndagen

vaknade faktiskt ganska utvilad. Även fast det är svårt att gå upp på morgonen.
Fick ju i alla fall sova en timma längre.
Störde mig fortfarande på madrassen..men det var tur att jag inte skulle sova på den fler nätter.
Käkade frulle och började städa undan och ställa iordning det bombnedslag vi ganska fort förorsakat de få timmarna vi hade vistats i stugan.
Det blev snyggt snabbt, så vi kom iväg i god tid.
Tävlingen.
simmade 50 br, 50 fritt i lag, 50 fj och 100 br i lag.
Jag forfsatte att förvåna mig själv på frisimmet och simmade denna femtian på 26.6. Kanoners!
Fjärilet ska jag inte heller klaga på, hade 29.2 ... det var 6 hundradelar från SM kval tiden, men tur är väl det att man redan är kvalad på annat. 
Blev faktiskt skånsk mästarinna på 50 fjäril också.. -) i och för sig kan man väl tacka Kuras och Honken för att de inte ställde upp...men det är ju en annan femma ;)

När vi skulle köra hem var GPS:en konstig igen. Den visa en väg när alla i bilen sa en annan väg..men lyssnade på GPS:en, vilket jag inte skulle gjort.  Körde konstigt och beslutade om att köra av istället och följa vår väg. Det gick kanon, till GPS:en sa högt "sväng vänster". Det var bara det att hade vi svängt vänster där, hade vi varit ute och kört på en åker, där fanns ingen väg.
Men äntligen hemma nu, och tro det eller ej, men det gjick bra.
Sova och one tree hill är näst på listan!

Kommentarer
Postat av: felle

du e ju sm kvalad i lång bana på 50fj:P haha så det kom du inte undan

2007-11-02 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0