Snurrig, regnig dag

Kom nyss hem från naprapaten.
Ajaj.
Kändes ännu läskigare idag, för det knakade grymt mycket mer.
Känner mig lite halvsnurrig också, så tog en ipren nyss. Hoppas det hjälper.

Fick en rättstavning av Micke i kommentarfältet, bearnaisesås heter det ju :D
Haha. Väldigt rolig stavning, tror jag försvenskade stavningen en aning...banesås.

Igår skrev jag ju att det skulle bli underbart att få lägga sig och sova. Det blev det verkligen inte.
Såg ett avsnitt one tree hill och sen kunde jag inte somna. Låg vaken riktigt länge.
Antagligen lyckades jag somna tillslut, men istället vaknade jag vid sex tiden av att katten låg i sängen.
Förstår inte hur han gör det, men denna lilla katt tar enormt mycket plats.
Jag flyttade på honom, men han kom tillbaka och la sig likadant igen.
"Som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig!"
När jag upprepat det säkert en fyra fem gånger fattade han principen och la sig vid fotändan istället.
Tack katt!
Bara det att det var ca en kvart innan klockan ringde. :/
Men det är ju höstlov, så varför klaga?

Ja det också! Klart att man märkt att det varit höst nu, men lagom till att lovet började fick vädret en knäpp. Den underbara höstsolen jag skrev om förra veckan är spårlöst försvunnen och än så länge har det regnat sen jag vaknade...(2.5 timmar sen).
Jag tror inte jag är ensam om att känna att man kan byta ut detta vädret mot förra veckans strålande sol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0