Sjuk! eller?

Idag är jag sjuk :(
Eller, jag kallar det inte sjuk...halvsjuk, töntsjuk, eller mår inte 100 är lite bättre att säga.
Feber hade jag lite imorse...sedan har halsen gjort illa mig hela dagen :(
Den är tjock och konstig, skitjobbigt.

Jag är trött och slö, irriterad och hängig.
Det är piss.

Dessutom är det inte bara hälsan som är på vippen.
Just nu är det en hel del annat också.
Blir så arg på alla tankar och funderingar som dyker upp all the time!
Vill hitta en lösning, men just nu känns det som om den lösningen jag behöver har gått och gömt sig.
Kanske ska leka hide and seek?

Har funderat på hur man kan finna denna skumma, försvunna lösning.
Åka bort? Vara hemma? Sluta snacka? Snacka som fan? Ut? ....haha helt förvirrad ung tös, det är vad jag är för tillfället. Men never mind i det nu.

Nu ska jag kurera mig med te, sömn, gurgelvatten, en go film, msn och ja...positiva tankar.  Tjofjöjt!

Kommentarer
Postat av: Becca

Lilla vän :D Det är bara att komma om det är något. Jag hoppas du vet det! //Becca

2007-10-24 @ 13:25:37
URL: http://booken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0