Shopoholic

Kollade lite efter kläder på nätet, hittade en hel del.

                                                                                                 
             Fräck tunika, problemet är                     typ, drömstövlarna                             Lite annorlunda skärp
             att den är lite dyr...                                  riktigt fräcka tyckte jag                     Men jag gillar knäppet


                                                                       
                                                                       Mysigt halsband, synd bara 
                                                                       att det inte fanns i silver...

Så förhoppningsvis blir något av detta mitt nästa köp ;)
(haha, jag vet att detta inlägget var lite booring och lite wannabe en Shopoholic från Sturelan, men skit i de fan.., min blogg, min smak ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0