Seg

Jag är jättetrött.
Jag har ont i huvudet och är helt seg.
Det är skitjobbigt! för jag vill inte bara sitta och lojja utan att göra något vettigt.
Men just idag pallar jag inte...

Sitter ute i köket och degar för tillfället.
Somnade nästan på köksstolarna för en dryg halvtimma sen...men nope. Sova mitt på dagen är inte bra.
Så satte mig upp igen.

Lillbrorsan kom ut för ett tag sen med sina läxböcker. Trodde han ville ha sällskap och snackade lite med honom. Sen lät jag honom plugga ifred.
Nyss slog det mig att han inte alls kommit ut hit föt sällskap, utan för att han helt enkelt inte kan sitta i sitt rum.
då kan han inte koncentrera sig. Han är nämligen så dataspelsberoende att om han sitter där, gör han inte annat än spelar dator.
Så jag var inte så populär som syster trots allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0