Phu, ...andas...

Svaret på knät: Lätt Överbelastning. Oväntat?
skulle vara på Aktiverum 9 imorse som sagt. Och som jag nämnde igår är jag alltid sen när jag ska någonstanns. Tror ni det var något undantag idag så hade ni fel.
Jag hade bestämt med mig själv att köra hemmifrån halv nio, dels för att vara säker på att komma fram i tid och dels för att jag redan innan vet att jag antagligen inte kommer sitta i bilen halv. Snarare tjugo i.

Hur som helst, fem i halv kollade jag plånkan och såg "shit jag har inga pengar!" (Sjukgymnasten tar ikke kort.)
Man kanske ska tillägga att jag vid denna tidpunkt (fem i halv), satt i pyamas med oborstade tänder och ett fågelbo i frillan. <Snitsigt Fia, galant planering!>
Fick kasta på mig träningskläder och lägga ner de lite better looking plaggen i väskan för att sedan vrål-köra till Maxi. Sedan in genom utgången för att ta ut pengar. (De har en uttagsautomat i utgången för de som vissade den poängen..) För att vara på säkra sidan tog jag ut 500.

Efter besöket på Aktiverum som bestått av konstiga vinklingar hit och dit med knät och höftstabiliserings övningar skulle jag betala, "japp, då blir det 100 kr."
Halv irriterat såg jag att jag hade en löst liggande hundralapp i plånkan, jag hade alltså inte behövt ta ut några pengar...

Kommentarer
Postat av: micke

du kunde ju frågat din mamma vad det kostade :P var noga med att allt skriv upp på ett högkostnadskort (läkarbesök etc gälls oxå) för när du kommer upp i 900 kr får du frikort.

2007-10-18 @ 19:29:59
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0