One Tree Hill

Nu har jag verkligen förtjänat en kort stund framför datorn, och sen ett avsnitt av One Tree Hill innan jag måste kila till träningen.
Har verkligen gjort allt jag skulle göra, plus att jag har dammsugit bilen.  -) Duktigt va? ;)

Vet dock fortfarande inte hur GPS:en fungerar...men det löser sig alltid.
Hoppas bara vi kommer rätt...pappa ställde in adressen igår.
Men det är ju det här med elektronik och automatik, antingen funkar det, eller så skiter det sig :)

Jag kommer antagligen inte ha med mig datorn till Kristiansstad :/
That sucks.
Jag vill ha med den...får snacka med de andra om de vill att vi ska kunna kolla DVD. I så fall är den ju kanon. Även fast den är liten.
Men som sagt, nu ska jag ta mig tid att slappna av lite innan jag ska kötta lite halvt i bassängen.

Tjofjölt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0