My day is maked.

Förresten, glömde nästan av att berätta hur det gick hos Naprapaten imorse.

Jag hade förväntat mig smärta. Ond hemsk smärta.
Det blev värre än förväntat.
Tjeena som hon tröck och gned och knäckte.
När hon knäckte de översta kotorna i nacken kändes det som om jag skulle få ta med mig huvudet hem i en ICA påse.
Som tur var var det bara en känsla jag hade.
Ganska obehagligt...men skönt efteråt.
 
På jobbet fick vi äntligen våra arbetskläder.
Grabbsen ska gå i skjortor och vi fina damer ska gå i blusar.
Båda är ljusblå med trycket "Köks Centrum" på ena bröstet. Snitzigt.
Då får man känna på hur det känns att vara viktig i en skjorta. Ska bli intressant, men antagligen ganska stelt.

Bilen var inte klar. Lacken höll på att torka när vi kom, så den får jag hämta imorron istället.
Bara den är klar till Fredag, ska upp (?), ner (?), åt sidan (?)....skit samma, ska i alla fall till Kristiansstad DM då. Jag ska köra och i bilen sitter Amanda och Sandra.
Jag kommer garantera att vi kommer ha vårt eget Idol hela vägen fram.
Kommer låta så jääkla bra ;)
Nästan synd inte Kishti o Co sitter i bagageluckan...

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad heter din naprapat?

2007-10-23 @ 17:35:45
Postat av: Fia

Stina: min naprapat heter Jenny klavestrand. Jobbar på ryggakuten, hur så? :)

2007-10-23 @ 22:35:49
URL: http://soffiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0