money!

Nu efter man fyllt 18 får man en hel del mer post än man fick innan.
Massa brev adresserade till "Sofia Johansson".
Skit kul!
Bara det att det mesta innehåller information av olika slag från bankerna, det fattar jag ingenitng av. Då är det tråkigt.

Idag fick jag ett brev som såg väldigt dyrt ut.
Jag blev glad.
Pappret man såg genom det lilla "tittfönstret" där adressen står, var gul-vitt med lila snirkliga ränder.
Det såg viktigt och dyrt ut.
Jag blev förväntansfull och öppnade det snabbt.
Ännu gladare blev jag när jag såg innehållet: 300 kr.

Detta är andra gången jag fått denna typen av brev. Och jag har inte den blekaste av vart pengarna kommer ifrån. Det gör mig inget...men det är lite skumt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0