Modell?-Fotograf? - nej

Jag lovade bilder från amatörfotografningen på mammas jobb...det är inga vakra syner kan jag garantera redan nu. Och jag ska verkligen inte påstå att varken mamma eller jag kommer lyckas speciellt bra i modell/fotigraf världen.
Jag tror jag frågade henne säkert fem gånger om hon inte hade ngn annan som kunde vara modell...och någon annan med riktig kamera som kunde fota. (nej jag har ingen plastkamera, inte engångs heller för den delen...menar en proffskamera som jag för tillfället glömt namnet på ;) ) Men nej, det hade hon inte.
Vi skulle göra det .
Så japp...här är en del av resultatet...haha men dock inte alla:

                            
  
För badrock                .....handduk                         ......jacuzzi                      ....spirulina mask (!?)    


  ..face creem


Till sist blev både jag och mamma bara flabbiga och trötta:

         

Faktiskt ganska kul, men som sagt...modelle för min del är lika lite som fotigraf för mamma ;)

Kommentarer
Postat av: Jingan

reminder : proffskamera, du menar systemkamera ;) haha!!!! see ya dude! kram

2007-10-14 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0