Mitt härliga liv.

Nu känner jag att mitt liv börjar likna ett hjul.
Det bara rullar, och det händer alltid samma saker.
Skola tisdag-fredag, alltid samma lektioner. Träning mån-lördag, samma tid, samma kanal.
Även om jag nyligen bytt upplägg, kommer man snabbt in i det och nu är det mer som en del av "hjulet", mitt liv.

Vad jag behöver är spänning i vardagen.
Det tror jag de flesta behöver egentligen.
Så hur löser man det?
Hipp Hipp har ju en del tips, men tycker deras tips mest är idiotiska.
Egentligen finns det hur mycket man kan göra för att göra vardagen roligare.
Var gång jag kör i bilen brukar jag höja upp musiken till högt, sen sitta och vråla och dansa (sittandes, ja) till låtarna. Det är askul.
Ännu roligare blir det om man sitter i ett rödljus, då är det en utmaning att få bilen brevid att höra musiken så de vänder hunudet till min bil. Då får de sig också ett gott skratt den dagen, vilket egentligen är målet ;)
Bara ett tips :D
Nu ska jag ge mig på en utmaning och försöka lära mig texten till Scatman, haha, innan jag sätter mig vid plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0