Min gårdag ;)

Igår hade jag nog den sämsta eftermiddag på länge.
allt gick fel från det att jag kört till träningen, till att jag somnade.
Skriver jag ner allt som hönde kommer jag säkerligen trötta ut den skara som läser detta, så det låter jag bli med.
Kan i alla fall ta upp några saker som hände innan jag kom in i simhallen:
 
Jag kör hemifrån, alldeles för sent så får tokköra genom stan. Kommer fram och...damn! Inga pengar till parkeringsautomaten! Testar att ringa och beta med mobilen som man nuförtiden kan...nehej, då var jag inte medlem på ngn internet sida och kunde därför inte betala. skiter i den jäkla automaten och hoppas på att parkeringavakterna har annat för sig än att kolla sista timmens parkering utanför Söderbadet.

Möter Makkis i trappan som skänker mig en tia, Tack! Springer ut igen och betalar parkerningen. Springer tillbaka och mitt i ett steg ramlar mobilen ur väskan, jag lyckas på något sätt sparka till den så den far ännu längre bort, och skrapas i marken. YES! Tur som jag hade funkar den fortfarande, men har nu femtioelva fler repor än innan.
Blir arg och ska stänga igen blixtlåset på väskan snabbt, men märker att något är fel, åt vilket håll jag än drar blixtlåset är väckan uppen....fattar ingenting ett tag, men sedan kommer jag på....det har gått sönder!

Sen som jag är skiter jag nu i väskan och springer istället mot badet igen, på vägen hinner jag tappa och trampa på min balsamflaska som sprutar lite snyggt på trottoaren. (Den låg i det numera trasiga facket)
 Kommer in på badet, flåsandes och ska precis gå in när jag kommer på att jag glömt mitt träningskort. Tjejerna i kassan tittar surt och säger något men jag orkar inte längre bry mig utan går bara in.
Byter om snabbt som sören och kommer in i hallen alldeles lökig och äcklig...och simmar bajs hela passet.
KUL onsdag va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0